Coöperatief autodelen.
Coöperatief autodelen.
Doel.
Het doel was om voor 2021 te werven voor 2 buurtcoöperaties, om DEEL en coöperatief autodelen exposure te geven, om het concept schaalbaar te maken en om een net zo goed alternatief voor de toenmalige gezellige info avond in de kroeg te realiseren. Daar waren 8 maanden voor, toen de 1e corona lockdown nét startte.
Strategie.
Het plan van aanpak was om direct een merk neer te zetten dat vertrouwen en professionaliteit uitstraalde, door een helder verhaal en slimme operationele processen. De gezellige info avond kreeg een nieuw jasje en verhuisde van de kroeg naar online: dat was niet alleen noodzakelijk door corona, maar ook om te kunnen opschalen.
Uitvoering.
Resultaat.
Het werden geen 2 maar 3 buurtcoöperaties die werden opgezet met behulp van DEEL. De online info avonden waren een groot succes – en worden nog steeds ingezet. En DEEL? DEEL is een merk geworden.
Doel.
Het doel was om voor 2021 te werven voor 2 buurtcoöperaties, om DEEL en coöperatief autodelen exposure te geven, om het schaalbaar te maken en om een net zo goed alternatief voor de toenmalige gezellige info avond in de kroeg te realiseren. Daar waren 8 maanden voor, toen de 1e corona lockdown nét startte.
Strategie.
Het plan van aanpak was om direct een merk neer te zetten dat vertrouwen en professionaliteit uitstraalde, door een helder verhaal en slimme operationele processen. De gezellige info avond kreeg een nieuw jasje en verhuisde van de kroeg naar online: dat was niet alleen noodzakelijk door corona, maar ook om te kunnen opschalen.
Uitvoering.
Resultaat.
Het werden geen 2 maar 3 buurtcoöperaties die werden opgezet met behulp van DEEL. De online info avonden waren een groot succes – en worden nog steeds ingezet. En DEEL? DEEL is een merk geworden.
Iris heeft ervoor gezorgd dat DEEL een smoel kreeg, een mooie website, de marketing werd opgetuigd, het wervingsproces geoptimaliseerd en dat we de vraag naar het opschalen konden bijhouden. Samen met haar is DEEL echt een feestje!