WERKWIJZE.
Je wil weten waar je aan toe bent. Dat is logisch. Daarom is het fijn om van te voren te weten dat structuur, duidelijkheid & planning de werkwijze markeren.
Creativiteit & humor dus niet. Grapje.
Intake.
We maken – het liefst offline – een afspraak om elkaar te leren kennen en om jouw wensen en doelen in kaart te brengen. Ook hoor je wat je kunt verwachten en wat van jou wordt verwacht, dat is wel zo prettig. Daarop volgt een voorstel. Zijn we eruit? Mooi, laten we dan gauw beginnen.
Interview.
Een goede voorbereiding is het halve werk. Middels een interview ontdekken we de kaders en middelen voor het project. Dat gebeurt grondig, zodat we later niet voor verrassingen komen te staan. En misschien kom je in dit stadium ook tot nieuwe inzichten over je project.
Plan.
Plannen zijn er om uit te voeren. Dus laten we het zo praktisch mogelijk houden. Dat betekent dat je er makkelijk doorheen fietst, het vooral géén boek van Sinterklaas is, en het nog lekker leest ook. En niets geeft zoveel voldoening als afvinken, dus een actielijst komt er zeker in.
Aan de slag.
Of je nou een wintervoorraad of één stuk nodig hebt: alles kan. Blogs, posts, infographics, testimonials, whitepapers, info avonden, hele websites (en alle strategieën die daarbij komen kijken). En vergeet offline niet: een papieren flyer wordt zo gerealiseerd.
Analyseren.
We willen natuurlijk wel weten of het plan en de uitvoering ook het gewenste resultaat opleveren. Daar kun je maar op één manier achter komen. Even stoppen en achteromkijken. Wat zien we waar we blij van worden? En: waar valt er nog winst te behalen?
Bijsturen.
Na het analyseren sturen we meteen bij waar nodig. Dat kan zowel in het plan als in de uitvoering zijn – misschien moeten we wel terug naar de tekentafel. Het aanscherpen blijven we doen, zodat we regelrecht op jouw wensen en doelen af hollen.