De liftindustrie disrupten.

De liftindustrie disrupten.
Doel.
Liftinsight wilde in zeer korte tijd meer leads om op te kunnen volgen, een autoriteit worden in de liftindustrie en zichtbaar zijn voor de doelgroepen.
Strategie.
Om leads te genereren, een start te maken met autoriteitsopbouw en zichtbaar te zijn is eerst een actieplan en daarna een content pack gelanceerd in Q1 2020.
Uitvoering.
Eerst zijn de verschillende doelgroepen middels persona’s in kaart gebracht. Daarna is rondom een thema een campagne gebouwd bestaande uit een whitepaper, blogs, infographics, social media posts, tools en landingspagina’s. Ook is advies gegeven over andere strategieën om hun doelen te bereiken.
Resultaat.
Liftinsight was zeer tevreden met het resultaat. En had in de eerste maand na de lancering al 7 downloads van de whitepaper te pakken. Dat is veel in deze branche. Ook namen ze het advies ter harte om de basis (website, story to tell en branding) grondig aan te pakken.
Doel.
Liftinsight wilde in zeer korte tijd meer leads om op te kunnen volgen, een autoriteit worden in de liftindustrie en zichtbaar zijn voor de doelgroepen.
Strategie.
Om leads te genereren, een start te maken met autoriteitsopbouw en zichtbaar te zijn is eerst een actieplan en daarna een content pack gelanceerd in Q1 2020.
Uitvoering.
Eerst zijn de verschillende doelgroepen middels persona’s in kaart gebracht. Daarna is rondom een thema campagne gebouwd bestaande uit een whitepaper, blogs, infographics, social media posts, tools en landingspagina’s. Ook is advies gegeven over andere strategieën om hun doelen te bereiken.
Resultaat.
Liftinsight was zeer tevreden met het resultaat. En had in de eerste maand na de lancering al 7 downloads van de whitepaper te pakken. Dat is veel in deze branche. Ook namen ze het advies ter harte om de basis (website, story to tell en branding) grondig aan te pakken.
Na de strategiebepaling en een grondig interview werd voor een kwartaal content gebouwd voor leadgeneratie. Ik ben echt heel tevreden met het resultaat!