Energie deel je in de Vruchtenbuurt.
Energie deel je in de Vruchtenbuurt.
Doel.
Sterk op Stroom heeft in 2021 100 bewoners nodig uit de Vruchtenbuurt die mee willen doen met een energieproject. Om dat te realiseren hebben ze – naast een goed verhaal – een aansprekende website en marcomplan nodig, die ze makkelijk zelf kunnen bijhouden en uitvoeren.
Strategie.
Er is een praktisch marcom plan opgesteld met o.a. het volgende advies: om geïnteresseerden via diverse kanalen en middelen naar de website te leiden voor 2 dingen. Eén: voor ’t ontdekken van het verhaal en de verdieping. Twee – en aansluitend: om zich vervolgens aan te melden voor de pilot.
Uitvoering.
Na de doelgroep, doelen en informatie in kaart te hebben gebracht, is eerst – voor hun informatieavond – de story to tell en een website light (techniek en content) opgeleverd. Daarna zijn de verdieping van de website en het marcom plan gerealiseerd.
Resultaat.
Op het moment van schijven, september 2021, heeft Sterk op Stroom flink wat aanmeldingen binnengekregen voor de pilot (zie afbeelding hieronder). Die hebben zich via de website – die Sterk op Stroom overigens goed zelf bijhoudt – aangemeld.
Doel.
Sterk op Stroom heeft in 2021 100 bewoners nodig uit de Vruchtenbuurt die mee willen doen met een energieproject. Om dat te realiseren hebben ze – naast een goed verhaal – een aansprekende website en marcomplan nodig, die ze makkelijk zelf kunnen bijhouden en uitvoeren.
Strategie.
Er is een praktisch marcom plan opgesteld met o.a. het volgende advies: om geïnteresseerden via diverse kanalen en middelen naar de website te leiden voor 2 dingen. Eén: voor ’t ontdekken van het verhaal en de verdieping. Twee – en aansluitend: om zich vervolgens aan te melden voor de pilot.
Uitvoering.
Na de doelgroep, doelen en informatie in kaart te hebben gebracht, is eerst – voor hun informatieavond – de story to tell en een website light (techniek en content) opgeleverd. Daarna zijn de verdieping van de website en het marcom plan gerealiseerd.
Resultaat.
Op het moment van schijven, september 2021, heeft Sterk op Stroom flink wat aanmeldingen binnengekregen voor de pilot (zie afbeelding hieronder). Die hebben zich via de website – die Sterk op Stroom overigens goed zelf bijhoudt – aangemeld.
Ingewikkelde materie simpel en overzichtelijk presenteren. Met oog voor de eigenheid van ons als organisatie, onze doelgroepen de context. Dat is wat Iris voor ons deed. Fijn samengewerkt!