Unieke mensen vinden.

Unieke mensen vinden.
Doel.
Proud People wilde een nieuwe frisse website die professionals aanspreekt. Niet teveel poespas moest erop – ook qua copy -, maar genoeg om vakmensen aan te trekken en door hun vacatures te laten neuzen.
Strategie.
Middels een interview zijn de doelen, doelgroepen en te schrijven webpagina’s in kaart gebracht. Hieruit volgde een advies over de verschillende opties en is er een voorbeeldtekst opgesteld.
Uitvoering.
Na akkoord op het concept werd de rest van de copy voor de statische websitepagina’s geschreven. Hiernaast is er advies gegeven over verdere middelen die relevant zijn om de juiste mensen naar de website te trekken.
Resultaat.
Proud People was erg te spreken over de aangeleverde copy, het heldere proces en het advies.
Doel.
Proud People wilde een nieuwe frisse website die professionals aanspreekt. Niet teveel poespas moest erop – ook qua copy -, maar genoeg om vakmensen aan te trekken en door hun vacatures te laten neuzen.
Strategie.
Middels een interview zijn de doelen, doelgroepen en te schrijven webpagina’s in kaart gebracht. Hieruit volgde een advies over de verschillende opties en is er een voorbeeldtekst opgesteld.
Uitvoering.
Na akkoord op het concept werd de rest van de copy voor de statische webpagina’s geschreven. Hiernaast is er advies gegeven over verdere middelen die relevant zijn om de juiste mensen naar de website te trekken.
Resultaat.
Proud People was erg te spreken over de aangeleverde copy, het heldere proces en het advies.
Iris bekeek goed onze wensen, gaf advies over de mogelijkheden en ging gestructureerd te werk. Wanneer we meer website content willen, komen we zeker bij haar terug!