Software voor de Logistiek.

Software voor de Logistiek.
Doel.
Voor de Transport en Logistiek Beurs in oktober 2019 had de marketing manager van E-mergo content nodig om de aanmeldingen voor hun spreeksessies te boosten, en als follow-up.
Strategie.
Om zichtbaar te zijn en een ‘haakje’ te hebben bij de aanmelders, werd er copy voor een campagne gemaakt.
Uitvoering.
Ik bedacht het framework, interviewde klanten en schreef de content voor een ebook en gerelateerde blogs.
Resultaat.
Zo kon Emma Gills, de marketingmanager, zich volledig focussen op de beurs. En bij het plaatsen van dit blog kwamen er al snel aanmeldingen binnen. En zoals je hieronder ziet, waren de sessies een succes!
Doel.
Voor de Transport en Logistiek Beurs in oktober 2019 had de marketing manager van E-mergo content nodig om de aanmeldingen voor hun spreeksessies te boosten, en als follow-up.
Strategie.
Om zichtbaar te zijn en een ‘haakje’ te hebben bij de aanmelders, werd er copy voor een campagne gemaakt.
Uitvoering.
Ik bedacht het framework, interviewde klanten en schreef de content voor een ebook en gerelateerde blogs.
Resultaat.
Zo kon Emma Gills, de marketingmanager, zich volledig focussen op de beurs. En bij het plaatsen van dit blog kwamen er al snel aanmeldingen binnen. En zoals je hieronder ziet, waren de sessies een succes!