klantcase DEEL
creatie, STRATEGIE & ANALYSE
DEEL
DEEL is een non-profitorganisatie die buren helpt met autodelen. Deze start-up had hulp nodig bij het worden van een merk, het opzetten van de marketing en ?het optimaliseren van de operationele processen. Denk aan huisstijl, website, content (online, folders, handleidingen, draaiboeken), online en offline info avonden organiseren en presenteren, optimalisatie wervingsproces voor probeerperiodes.
De Contentstilist pakt dit gedeelte nog steeds met heel veel plezier op.
De Contentstilist startte voor DEEL n?t toen de coronacrisis uitbrak en we met z’n allen thuis moesten zitten. Niet lang daarna was een info avond in Rotterdam gepland. Mensen moeten het concept en elkaar tenslotte leren kennen en dat kan het beste in kroeg of lunchtent.?
De?Contentstilist verplaatste de info avond naar online met de nodige aanpassingen om een strakke ?n gezellige avond te presenteren. Omdat er eigenlijk nog geen professionele website en een print uitnodiging was, is?daar eerst heel hard aan gewerkt. En die online info avond? Die was een groot succes en vele avonden volgden! 🙂?
“Iris heeft?ervoor gezorgd dat DEEL een smoel kreeg, een toffe website, de marketing werd opgetuigd, het wervingsproces geoptimaliseerd en dat we de vraag?naar?het opschalen konden bijhouden. Samen met haar is DEEL echt een feestje! ??
Walter Dresscher
Founder?DEEL
“Iris heeft?ervoor gezorgd dat DEEL een smoel kreeg, een toffe website, de marketing werd opgetuigd, het wervingsproces geoptimaliseerd en dat we de vraag?naar?het opschalen konden bijhouden. Samen met haar is DEEL echt een feestje!”
Walter Dresscher
Founder ?DEEL
wat besteedt DEEL?content uit
?
Content Strategie
Niet zomaar blogjes posten. Met een gestructureerd plan behaal jij je doelen wel.
Content Creatie
Marketing brandstof nodig? Of nou alleen tekst of juist ’t hele plaatje nodig is: alles kan.
Content Analyse
Je wilt wel weten wat scoort en wat niet. Daarom is het van belang om regelmatig een check-up te doen.